Beautyeendje <3 you

zondag 6 november 2011

Nieuw in de Claires.

Laats toen ik naar de claires ging vond ik daar dit eye and lip palette.Zelf was ik erg enthousiast.Maar wat vinden jullie ervan?? ( plaats bij de reacties)
De verpakking vind ik erg mooi.Met die bloemen en de eifeltoren.Dat is echt mijn smaak.Sommige vinden deze stijl mischien minder.Maar dat hangt van persoon tot persoon af.
Als je de flap opendoet kom je op dit terecht.Aan de eene kant 5 kwasten en een spiegeltje en aan de andere kant weer een flap.

We beginnen met de blushkwast.Hij brengt goed aan maar is wel een beetje klein.Dus voor een puistje te verbergen is hij prima.Voor je ganze gezicht zou ik beter een grotere kopen.
Dan hebben we twee oogschaduwkwasten.Zoals je ziet is de rechter al veel gebruikt.Ze zijn makkelijk de gebruiken.En doen hun werk echt goed.

Last but not least hebben we de lippenpenselen.In het begin waren ze echt heel stijf.Na gebruik worden ze langzaam wat soepeler.
Als je dan de flap opnieuw opendoet.(chapeau voor de ontwerper weer zo'n prachtig motief)Kom je terecht op ...
op de oogschaduw,lipglos,blush,...Er zijn echt veel kleuren in vanalle tinten.Voor een beginende make up liefhebber is het echt een aanrader.Maar ook wat gevorderde make up liefhebbers is het ook een must.



 Dit is een beetje van de oogschaduw.Zelf barst ik al van de ideeën die ik met dit palet ga kunnen uitvoeren.

Dit zijn de blushers.
Wil je de rest ook nog weten klik dan hier http://crazyandsilly.blogspot.com/2011/11/nieuw-in-de-claires-vevlog.html
xxx silke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten