Beautyeendje <3 you

zondag 6 november 2011

Verwelkom ons beautyeendje!!

Hey people, vandaag laat ik jullie mijn mascotte zien.Zoals jullie vast al raden is het een eendje.Ik kreeg hem van mijn opa.Hij heeft een speciale betekenis voor mij.Het verhaal achter het eendje is eigenlijk een beetje raar.Het ging dus zo:Ik ging met mijn opa en oma naar de kermis.Daar gingen we spelen in het lunapark.Je weet wel met die centjes.Toevallig lag daar een eendje.En wij:"Allez we gaan dat eendje laten vallen."We probeerde en probeerde,het eendje verschoof een beetje.Mijn opa:"Wij gaan dat eendje laten vallen voor Silke."De meneer van het lunapark had dat door een hij legde het eendje op de rand.Na een uurtje kwam de meneer terug en zag hij dat het eendje daar nog steeds op de rand lag.Dus haalde hij het eruit.En gaf het aan mij.Nu denken jullie vast heeuh waarom heeft dit te maken met jou blog.Awel ik was daarjuist foto's aan het trekken.Plotseling stond mijn eendje op de foto.Dus van daar!! Binnekort zullen jullie het eendje nog vaak zien op foto's of in video's.

naam: Beautyeendje
leeftijd:2 dagen
eigenaar:moi
kleur:rood
foto:

Zo wat vinden jullie van dit eendje??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten